środa, 15 maja 2013

Sok antystres

Nieregularne i spożywanie w pośpiechu posiłki obniżają wydolność umysłową każdej aktywnej osoby. Czas o siebie zadbać i sięgnąć po naturalne produkty, które dostarczają odpowiedniej ilości kalorii i składników odżywczych wspomagających pamięć oraz koncentrację.
W okresie wzmożonego wysiłku umysłowego i stresu zaleca się spożywanie około 2 litrów płynów dziennie. Soki powinny zawierać między innymi truskawki i jagody. Owoce te są źródłem flawonoidów, które korzystnie działają na stymulację regeneracji neuronów, a tym samym na naszą pamięć. Ludzki mózg bardzo lubi witaminy z grupy B, które doskonale poprawiają jego pracę. Można je znaleźć między innymi w ananasie (zawiera witaminy B1,B2,B6 i B12).
W skład soku antystres wchodzi ananas. Dzięki zawartości bromeliny - enzymu trawiennego, doskonale wspomaga on trawienie oraz usuwanie toksyn z organizmu, a tym samym sprzyja odchudzaniu.

Składniki (2 porcje):
  • 300 g jabłko 
  • 300 g banan
  • 300 g ananas
  • 300 g truskawki

Sposób przygotowania:
  1. Wszystkie składniki należy dokładnie umyć.
  2. Ananas, jabłko i banan, obrać i pokroić. Truskawki pokroić na połówki.
  3. Owoce wrzucić do wysokiego naczynia i zmiksować przy pomocy blendera.

Wartość odżywcza:

1 komentarz

  1. sweetly przepis, sok wyglada na prawde apetycznie :) i wydaje sie byc latwy w przygotowaniu, nawet dla takiego kuchennego laika jak ja :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Tu mnie znajdziesz

mytastepl.com FlyB - Kulinaria Znajdź przepis kulinarny - Katalog Smaków Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Przepisy Kulinarne z najlepszych kulinarnych blogów
TOP